härlig morgon

Datum: 2011-03-10 Tid: 10:08:50

"God morgon" eller god förmiddag! Sitter i min daffedress vid köksbordet, med kaffekoppen jämte mig. Var nyfiken på lite ny smak i kaffet så hade i en tesked kakao och tänkte att det kunde ju bli gott. Misstag! Fyfasiken så äckligt. Dont try that at home! Adrian har precis ätit macka och hälften hamnade på golvet i vanlig ordning. Men han är duktig, min son! Han vet precis hur det funkar att äta mat med sked, men att det inte finns något på skeden när den åker in i munnen är en annan femma.

Idag kliver vi inte utanför dörren! Det snöar idag igen och ja. Skit, helt enkelt! Nu ska jag leka lite med lillfisen innan han ska sova sin första middagslur, han börjar redan bli kinkig. Hörs sen, då kommer det upp lite foton på allt och ingenting. Mest ingenting, skulle jag tro ;)

Kommentarer
Postat av: Inger (Gammelfaster)

Kardemumma eller kanel i kaffet är mums :)

Datum: 2011-03-10 Tid: 22:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback