daffedress!

Datum: 2011-02-24 Tid: 20:24:16

Hahahaha, teeeletubbies, teeeletubbies!!!  Sitter i min soffa och ser ut som en teletubbie nu. Har nämligen på mig min Daffedress (typ som onepiece). Vet ni fortfarande inte var jag menar så menar jag en sånhär:

Den är fett skön, men fett osmickrande för "figuren". Om man nu hade en smickrande form från början... Men rund är faktiskt också en form. Så det så!

 

Annars så har vi varit på spädis idag. Nice nice nice! Och hos psykologen, utmattande. Mariana och Markus hänkade på hem och medan barnen sov så satt jag och Mariana o snacka massa gojja och hade så skoj! Härligt! Sen var vi och handlade med Kari och åkte hem till honom och åt torsdagsmat. Pannkakor! ^^ Gott gott!

 

Mitt lilla hjärta sover, och jag ska dricka kaffe! Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback