tack!

Datum: 2011-06-16 Tid: 09:37:25

Tack för de fina kommentarerna till "I would like to lie", de värmer mycket! Eller ja, mammas kommentar värmde väl Kari mest! Iallafall så har jag ofantligt höga krav på mig själv, då jag alltid känt att det jag gör är aldrig bra nog. Jag är inte nöjd förrän det är perfekt vilket innebär att jag aldrig blir nöjd, för jag gör ingenting perfekt! Jag vet att ingen är perfa eller gör allt till sitt yttersta. Men ja. Mina hjärnspöken. Jag undrar jag vart dom kommer ifrån...

Idag vaknade Adde tidigt och hade inga planer på att somna om efter vällingen. Upp och hoppa med andra ord. Vi har lekt och Kari kom på nio-kaffe =) Nu ska Adde hoppa i säng och jag ska göra mig iordning, sen ska vi ner till stan och leka med Michaela och hennes son Kevin ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback