i would like to lie...

Datum: 2011-06-15 Tid: 09:54:24

Jag skulle vilja ljuga och säga att jag är på topp! Att jag sköter om min son på det allra bästa sätt, att hemmet är tipptopp och att jag luktar smultron varje dag. Sanningen är att Adrian får ibland det näst bästa (han är alltid prio ett såklart), hemmet är i skrivande stund förfallet och jag luktade peck innan jag nyss tog mig en dusch. Det var lite svårare än jag trodde att sköta barn, hem, jobb och sig själv. Och när jag är barnledig vill jag hellre roa mig. Detta är ett pussel med oslipade hörn, så det passar liksom inte ihop ännu. Men det kommer, det har jag lovat mig själv. Tids nog kommer jag klara vardagen galant och bli superkvinnan nr.1! Eller ja, iallafall kvinnan som har kontroll över vardagen =)



Bad Kari ta Adde ett par timmar idag så jag kan få städa i lugn och ro. Min älskade, underbara vän sa ja! ♥

Kommentarer
Postat av: Anne bäst

DU är en superduper mamma. Va gör det om det är lite stökigt ibland. Det har alla.

Kram på dig. Jag tycker du gör det bra

Datum: 2011-06-15 Tid: 16:56:47
Postat av: Mammi

Tur att du har en underbar vän som Kari :)

Datum: 2011-06-15 Tid: 22:43:06
Postat av: Mariana

Du är ju redan en superkvinna... Jag beundrar dig verkligen, min underbara vän!!

Datum: 2011-06-15 Tid: 23:10:35
Postat av: Bika

Inte gör det nå att hemmet är smutsigt och stökigt ibland- det är bara bra, och helt normalt.

Jobbigt ibland att få alla delar av vardagen att gå ihop, men du verkar ändå klara det galant, utefter vad man kan läsa i bloggen :)

Datum: 2011-06-16 Tid: 14:24:26
http://bika.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med anne o mariana till 100 % o de vet du.....

Datum: 2011-06-16 Tid: 17:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback