tisdag

Datum: 2013-05-28 Tid: 09:13:58

En liten uppdatering från landet nu igen då. Adde njuter av att sommaren har kommit, leker mycket med grannbarnen och jag har även börjat lära känna grannmamman. Nellie-Lou har lärt sig att krypa och är nyfiken på allt. Magnus har bara en vecka kvar att jobba sen är han hemma med oss i 10 veckor :) Jag har bara lallat omkring här på landet och tagit dagen som den kommit!
 
Inatt var en dryg natt med en Nellie som vaknade ofta och en katt som lät som att han skulle spy ner hela sängen så har det ändå vart en mysmys-morgon! Gick upp tidigare än vanligt, drack mitt kaffe i godan ro, gav barnen frukost och fick en skön promenad till dagis. På vägen hem plockade jag liljekonvaljer, dom är så fina! Nellie sover i vagnen på altan och jag tar mig en kopp kaffe till. Med såna här mornar kan jag ha hur många kassa nätter som helst :)
 
Det får räcka för denna gången. Men jag ska bli bättre på det här med bloggen igen, det är ju roligt att kunna gå tillbaka och läsa om barnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback