här gåre undan!

Datum: 2013-06-20 Tid: 21:11:33

Jösses vad det går undan här! Nellie har ju kunnat krypa ett tag, o sen en-två veckor tillbaka även börjat ställa sig mot möbler och andra icke så stabila saker. Tänder har kommit, tre vad jag märkt och hon äter väldans bra nuförtiden :) Kanske hon växer till sig lite då hon alltid varit en späd liten tjej :)
 
Adde får man underhålla bäst man orkar, för nu är grannbarnen på semester. Men han är nöjd med läget nästan jämt. Toaletten har han börjat använda nu med, så skönt att slippa blöjor!
 
Imorrn är det midsommar och den firas med goda vänner + några till som jag inte känner. Lite knytkalas. Slår på stort och sätter på mig klänning, det är inte varje dag det händer! Men sillen och nubben håller jag mig ifrån, fy!
 
Köpt "ny" telefon med. För mig är den ny, men köpte den begagnad. Samsung galaxy s3, och så jäkla nöjd! Skulle få hem en i brevlådan men den kom aldrig. Fick pengarna tillbaka och hoppas den kommer i retur till tjejen jag skulle köpt den av.
 
Nepp, dags för en dusch. Svettig som fasen, det har ju vart för jäkla varmt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback