skryt ^^

Datum: 2013-01-31 Tid: 10:45:54

I måndags (28/1) vände sig min lilla tös från rygg till mage för första gången! Stolt mamma! ♥ Det börjar hända grejer :) Hon är grymt stark i benen med, så står gör hon gärna när man håller i henne. Hon har fått smaka på gröt och potatispuré, idag ska jag göra broccolipuré och morot/ potatis. Spännande :)
 
Igår var vi på Gekås och handlade lite smått och gott. Nellie fick lite nya kläder och en bumbostol, Adde fick en pottbok, målarbok och kritor samt 3 tjocktröjor (tröjorna gick på 60 spänn sammalagt, awesome!). Själv köpte jag lite strumpor, karln är trött på att jag lånar hans ;)
 
Börjat planera så smått inför dopet med som hålls den 17/3. Blir nog att låna bygdegården till fikat så att alla får plats. Lite enklare med kaffehanteringen då med eftersom vår perkulator gör max 12 koppar räknat på smååå koppar ;)
 
Happ. Det var väl det! Ville väl mest skryta om min tös egentligen, men kan skryta om Adde med! Han är grym på att måla i målarboken, och han delar gärna med sig av den. Först målar han lite, sen säger han "mammas tur" så får jag måla och sen är det hans tur igen. Frågar man honom "Adde, går det bra för dig?" så svarar han alltid "Nej, det går dåligt!". Vår kompis Klas som han har fått det ifrån ^^
 
Nu blire kaffe!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback