jag är la kass ja.

Datum: 2013-01-02 Tid: 20:01:47

Jag är riktigt kass på att uppdatera bloggen. Skärpning på mig!
 
Julen firades med karlns ex's släkt. Mycket trevligt, och fina julklappar delades ut.
 
På juldan åkte vi på julmidda hos min mor <3 Alltid mysigt att komma dit!
 
På annandan åkte vi till min far och stannade ett par dar <3 Adrian var i himlen som fick så mycket uppmärksamhet och han gillar verkligen pappas kvinna Monika :) Morfar o morbröderna också självklart ^^ Passade även på att träffa min mormor som bor i Haparanda men var hos min moster utanför Uppsala, och varm i hjärtat blev jag när jag fick höra att det var den bästa julklappen att träffa oss ;)
 
Sen vidare till brorsan i Dalsland <3 Kusinerna lekte hejvilt, vi åt god mat och hade det allmänt nice. Gaddade blev vi med. Bild kommer! 
 
Nyår firades inte alls. Adde var magsjuk, Magnus förkyld med feberfrossa och Nellie ville inte somna förrän 23.45. Det enda positiva med den dan var att jag fick hummer till förrätt och fläskfilé m. potatisgratäng till huvudrätt. Efterrätten har jag fortfarande inte fått... ;)
 
Idag har Adde sprungit runt och kallat oss dumma. Vi ignorerar det och hoppas det går över. Nellie ligger och sjunger typ, och hittat fötterna har hon med gjort. Väldigt spännande!
 
Ja, det var väl lite vad som har hänt sen sist. Adde var för övrigt tomte på lucia men spenderade hela tiden i bygdegårdens lekhörna ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback