vart får barn allt ifrån?

Datum: 2013-02-12 Tid: 12:12:36

Haha, min lill grabb är då rolig! Fattar inte vart han får allt ifrån!?
 
Jag: Magnus ligger och vilar, han har jobbat och tjänat pengar!
Adde: Jaa. Mommo har pengar!
Jag: Ja, mommo har pengar.
Adde: Jag inte äta mommo!
 
Igår var han bångstyrigheten själv med. När vi kommit en bit från dagis när jag hämtat honom ställer han sig och gallskriker om en bok han vill ha med sig hem. Hjälpte inte med vad jag än sa, allt ifrån att man inte får ta med sig dagis böcker/ leksaker till att muta med att ringa mommo, att han får päron eller äpple när vi kommer hem. Var bara att vänta ut hans utbrott. En kvart stod vi där. Hurra liksom!
 
Nellie har blitt en fena på att vända sig från rygg till mage. Lägger man henne på sin filt på golvet så dröjer det inte länge förrän man hör bökande ljud från henne. Det där med att vila på mage finns inte på hennes världskarta, pannan i filten o kolla runt lite ibland. Mina älskade barn! <3
 
Dags att förbereda oss för att hämta lillkillen på dagis, sen är det fika i bygdegården idag :) Adde älskar att gå dit, deras lekhörna är ju så rolig! O tanterna snor Nellie ifrån mig, och det är helt okej för mig så länge hon är okej med det. Hoppas att Nellie tar efter sin bror där och inte blir en blygfis ^^ Fast Adde är aningens för säker i sig själv. Ska hälsa på allt o alla när vi är iväg och sist vi var o handlade ställde han sig och drog i en okänd mans byxben. Inte riktigt okej ;)
 
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback