pissväder!!!

Datum: 2013-04-19 Tid: 10:19:34

Usch, idag är jag depp! Och depp-dagar passar bra för att skriva i bloggen som jag nästan har glömt bort.
 
Idag regnar och blåser det, man ser regnet blåsa vågrätt och fåglarna kan bara flyga med vinden. Så jäkla trist! Jag ville ju gå med mina barn till lekparken och åka rutschkana med Adrian. Sist jag gjorde det fick jag träningsvärk i låren. Hur otränad är man inte då? ;)
 
Annars flyter allt på. Det händer inte så värst mycket. Nellie utvecklas som hon ska, väger nästan 3 kilo mindre än vad Adrian gjorde i hennes ålder. Det är roligt att jämföra tycker jag! Hon har 62 på kläder, min lilla fislotta! Adrian hade 3-årskontroll på bvc för ett tag sen. 15 kilo tung, 92 lång och pratar ovanligt bra för sin ålder sa sköterskan. Värsta trotsen är han inne i med, nu är det värre än värst! Men det går väl över, som alla säger.
 
Planerna för idag är att städa när Nellie vaknat. Vad kan man annars göra en sån här pissig dag? Leka med ungarna och städa. Happy times! Det är mer höst än vår. Fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback