uppdatering

Datum: 2012-10-30 Tid: 13:19:57

Villem's begravning...
Hela dagen var så fin! Familjemedlemmar fick komma tidigare och säga hej då, och att se honom hjälpte mig att förstå ordenligt. Han såg inte ut som innan men han var fruuuuktansvärt söt ändå. Lilla hjärtat! En kompis till Kim sjöng Hejdå-sången från "Nalle har ett stort blått hus" vid jordfästningen, det var så passande på nåt sätt. Dagen blev så bra den hade kunnat bli i ett sådant sammanhang ♥ 
 
 
Tror ni på övernaturligt? Jag gör. Skulle gå ut på trappen och röka när jag plötsligt ser en uggla bara några meter ifrån. Just då blev jag jätterädd (vet ju inte om dom anfaller när de känner sig hotade eller så), men efter att ha skrivit om det på fejjan så svarade Kim att han sett ganska många ugglor sen Villem dog. Vi tror det en påhälsning från honom. Tycka och tro vad man vill om sånt där. Men jag tror.
 
Lillskrutt börjar nog få in ordentliga sovrutiner på kvällen. Hon somnar mellan 22-23 nånting och vaknar som tidigast halv sex och äter och somnar om igen, så jag får redan sova hela nätter. Men det kan ju ändras, man ska aldrig lita på bebisar ;) Minns inte hur det var med Adde just den biten, men det är grymt skönt i vilket fall. Magnus är stolt som en tupp över sin dotter, och Adde vill ofta gosa med lillasyster och pussa på henne. Jag har en fin familj jag ♥
 
På tal om familj så är det snart fars dag. 11 november. Jag finular jag, eftersom det är Magnus första fars dag på riktigt! :) Present är beställd och redo att hämtas ut, och lite annat smått o gott är i görningen.

Kommentarer
Postat av: Therese

Såg videon på FB, mycket fint och jag blev väldigt berörd. Kan inte förstå hur Kim och Mia känner sig men det måste vara hemskt! :'(

Har du börjat röka igen eller gjorde du de hela graviditeten?

Datum: 2012-11-01 Tid: 12:57:36
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback