kalas

Datum: 2012-10-15 Tid: 11:14:24

Igår var vi på kalas hos Magnus ex-svärmor. Vi firade Jessica, Jennifer, Jimmy och Frida (Magnus tre (av  4) styvbarn och ena styvbarnets flickvän). Magnus jobbade så det var allt lite märkligt att vara där med hans ex's släkt, men jag känner mig så välkommen så :) Nellie fick presenter av ex-svärmodern, 2 små skor i silver där man lägger den första tappade tanden och en hårlock och en pyjamas. Av Carita fick hon en pyjamas och Adde fick en bok med Micke o Molle. Hur snälla är dom inte? :)
 
Var iallafall ett trevligt kalas. Adde hade jätteroligt med alla leksaker och Nellie sov hela tiden. Smörgåstårtor bjöds det på och jag blev apmätt, o så upptäckte jag att det bjöds på tårta sen med. Rullade fram sen, haha!
 
Imorgon är det fotografering på dagis. Vi åker dit hela familjen för att försöka få en syskonbild på Adde och Nellie, håller tummarna för att fotografen är så pass snäll o tar en bild på de båda. Men som Magnus sa så vill de ju sälja massa, så det tror jag inte ska vara några problem.
 
Lilltjejen sov från 22.40 igår kväll till 6.20 imorses. Då ville hon äta o så somnade hon om. Mamma glad idag! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback