hejhej

Datum: 2012-10-19 Tid: 20:14:17

Lillskruttan min är en liten sömntuta. Hon vaknar en gång runt 4 på natten och vill äta och sen sover hon rätt länge på morgonen. Idag sov hon till 10.20, kors! Även jag fick sovmorgon när karln gick upp med Adrian och det var sååå härligt att få sova ut! Dock sov jag nog för länge för idag har ingen nytta blivit gjord av mig. Bara lagat mat.
 
Adde-Padde är väl en liten go-gris med. Satt länge i mitt knä idag och pussades och kramades. Det brukar han inte göra. Mysigt var det allt!
 
Nästa vecka är Villem's begravning. Usch och fy så hemskt! Vi i släkten ska få säga hej då och se honom innan begravningen, vi som vill. Kommer vara svårt, men jag känner att jag måste ta den här chansen för annars kommer jag ångra mig. Tårarna kommer spruta och det kommer vara en av de värsta dagarna i mitt liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback