underbar söndag

Datum: 2012-05-06 Tid: 20:18:05

Idag har det varit en bra söndag :) Fick sovmorgon och sen åkte vi till Borrås Skåra där lite av Ronja Rövardotter spelades in. Väldigt fint, det enda minuset var att det blev till att klättra uppför en brant stig innan vi kom fram. Icke gött för kroppen, men Adrian var en fena på't. Ramlade ofta, men glad i hågen reste han sig upp och fortsatte. Rätta takter det!

Jag älskar Ronja Rövardotter och att ha besökt denna platsen gjorde mig alldeles glad i hela kroppen!

Sen åkte vi hem och karln lagade god mat: Urgröpt barkis med köttfärs, lök, majs och champinjoner (märkte nu att jag skrev "hem", men menade hem till Magnus). Nu är jag och Adde hemma i Borås och veckan ska väl spenderas med att börja småpacka lite inför flytten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback