tjenahej

Datum: 2012-05-18 Tid: 14:44:23

Vår deal att Magnus lägger fram mat som jag ska tillaga fortsätter. Idag är det en köttgryta som ska skapas. Har aldrig gjort en sån i hela mitt liv så det är spännande! Jag provar mig fram, och idag börjar vi lätt med kött, morot och lök, diverse kryddor och till det blir det potatis.
Idag är det fint väder för en gångs skull :) Eller det började mulet och grått men nu skiner solen. Får bli att gå ut en sväng lite senare. Adde-Padde ville inte sova nån middag idag, så jag fick inte min vila heller. Dammsög tidigare men det får Magnus se till att ha som syssla då min kropp inte tyckte det var nåt vidare.
Igår käkade vi grillad struts med foliegrillad potatis. Mums! Jag gillar det faktum att Magnus vidgar mina mat-vyer! Roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback