jag kan

Datum: 2012-05-20 Tid: 10:51:13

Igår käkade vi hemmagjord potatissallad och grillad flintastek. Karln hade köpt ett alkoholfritt vin till mig, från Reisling, och de kan verkligen göra vin! Han frågade mig varför jag är så blygsam när det gäller min mat. Han tycker att jag kan, och jag kan faktiskt! Gjorde ju en köttgryta som smakade himmelskt, och potatissalladen igår blev inte heller fy skam, så ja. Jag kan! Utan recept också!
Adrian sov sen middag igår så han kom i säng sent också, klockan var närmare nio. Det resulterade i att han och jag sov till 9.20 idag. Välbehövligt! Tycker dock synd om karln som gick upp 5 för att jobba 6-17. Men efter idag har han ledig vecka :) Nice för oss alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback