hejhopp

Datum: 2012-05-15 Tid: 12:54:20

Hej och hallå! Vi befinner oss i vårt andra hem (hos Magnus dårå) och här känner jag inte ett sånt stort behov av att vara ute på nätet, därav dålig update. Trivs väldigt bra här och börjar känna mig alltmer hemma. Adrian också. När Magnus kom hem från jobbet i fredags så hade jag städat köket, alla köksbänkar var belarmade med ungkarls-prylar så som det lätt kan bli. Verktyg av alla de slag, rengöringsmedel och strunt. Ville visa honom hur jag vill ha ett kök, så nu vet han det tills vi flyttar hit :)

Idag har jag städat bort höstskiten från altanen. Ska bli roligt att se vad Magnus tycker! Grovstädningen får han ta själv, för det pallar inte min kropp.


Nu ska jag ställa mig och tillaga kotletterna som blir dagens mat. Gjorde coleslaw till vilket jag aldrig gjort tidigare. Det var ju intressant i sig, och gott blev det! Riktig hemmafru har jag blitt, Magnus lägger fram mat som jag lagar till, blir ju inte det jag brukar laga hemma direkt :) Skojsigt!

Vi åker hem idag, för imorgon ska jag göra ultraljud igen. Förra gången var för tidigt för att se organutv. och så. Men mammi skjutsar oss hit sen efteråt ^^ Känner inte för att vara i Borås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback