håhå

Datum: 2012-05-30 Tid: 17:20:55

Trodde aldrig att jag skulle säga det, men jäklar vad jag trivs bra på landet! Det enda som är dumt är att vi sitter fast här när Magnus jobbar, om vi inte umgås med nån dvs. Men svänglapp ska intagas så fort som möjligt ^^
Här är lugnt och skönt, inga ljud som stör i form av trafik eller dumskallar. Vi har många djur vi kan gå och titta på och lekplats inte alltför långt från huset. Dock har vi inte besökt den än, då Adrian trivs bra på tomten och grannarna har sin egen lilla lekpark som Adrian gärna får nyttja. Det enda jag inte riktigt är tillfreds med är att Adde inte går på dagis nu. Men det kommer och han träffar ju grannens barn, bättre än inget.
Då det dock inte händer så mycket här mer än att jag tvättar och pysslar så blir uppdateringen inte ett dugg rolig. Får skaffa mig en hobby eller nånting, men vad vet jag inte riktigt. Förslag mottages tacksamt! Pyssel av något slag hade varit roligt ^^
En sak som däremot är roligt, i mitt tycke är att vi ska köpa denna fina lilla trehjuling till Adde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback