bra besked = snabeldrake

Datum: 2012-05-29 Tid: 16:38:22

Efter att ha fått bra besked så firade jag med att gå ett varv med snabeldraken. Har hört att det är så dom gör på landet! Min preggo-kropp gillart inte, men den får glass som kompensation!
Karln är och jobbar, slutar tolv och är hemma halv ett. Då sover vi ^^ Rätt skönt när han är iväg och jag får lära känna huset själv. Adrian trivs här som fisken i vattnet, han får ju gå nästintill naken de varma dagarna. Dock vill han inte sätta sig på pottan när han är nödig. Han föredrar att gå ut i den numer tomma hästhagen för att utföra sina behov. Det är väl bra, såvida det inte kommer överallt på honom med.
Idag har vi haft svalt väder. Det tackar jag för! Lovely, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback