ärenden

Datum: 2012-05-31 Tid: 16:16:06

Idag har jag minsann gjort av med energi. Och inte är det mycket jag gjort. Packat och fått med mig tre papperskassar med saker hemifrån, varit hos läkaren och blev sjukskriven ytterligare en månad för min foglossning och varit hos nya chefen och fått iordning alla papper inför ansökan om havande-penning. Vi har ju fått ny chef och det första jag sa till honom råkade vara "f*n vad ung du var då!". Visade sig att han var ett år äldre än mig, alltså 28.
Även kirrat nya linser och käkat på Burger King. Äckligt gott! Karlns kompis Pelle hjälpte till att agera chaffis och barnvakt, så det tackar vi för! :) Blev en trevlig utflykt av det hela ^^
Resten av dagen går i slappandets tecken. I soffan. Efter att ha suttit så mycket i en bil så har jag fått så ont i baken så nu kan jag inte sitta. Skit och pannkaka med foglossning, men väljer att inte skriva så mycket om det. Det är ingen idé att klaga, för det är ändå ingen som vill lyssna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback