allmänt

Datum: 2012-05-09 Tid: 12:17:11

De två senaste dagarna har vi spenderat ute hos mammi. Lugnt och skönt. Och idag har jag varit hos sjukgymnasten och fått övningar mot foglossningen samt ett foglossningsbälte, hoppas värken kan dämpas lite iallafall. Efter det fikade vi i stan och köpte skor till Adde. Mammi betalade, nice! Köpte även en liten present till karln min ♥

Det är mörkt, blött och dystert ute, riktigt skitväder! Vad passar då bättre än att vara hemma och fixa? Kontaktpersonen kommer senare idag och då tror jag vi kan ta itu med förrådet. Dags att förbereda för flytt!

Iomed flytt behövs körkort för min del, så ska låna mammi's teoriböcker och börja plugga. Får väl se hur det blir med körningen, men teori är iallafall ett steg på rätt väg.

Nu sover Adde middag, nåt han inte gjort på 2 veckor. Eller sover och sover, han ligger i sin säng och tjattrar. Det är jag nöjd med så jag får pusta ut lite. Det är ju full rulle på den ungen, testar gränser och är allmänt sprallig. Låter honom gå lite fritt nu ibland i affärer och så för att se hur han sköter sig. Ganska bra skulle jag säga, men han kutar lätt iväg från mig. Han är inte rädd inte.

Med kundvagnen sprang han omkring och slängde ner saker han tyckte vi behövde. Kunde blitt en dyr historia för mommo det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback