midsommar

Datum: 2012-06-24 Tid: 12:25:40

Så, då var midsommar slut för detta året. Mammi kom ju hit och det var ett trevligt besök. På midsommar gick vi över till Pelle på midsommar-lunch. Jag tycker inte om sill konstaterade jag även i år. 
 
Idag fick jag sovmorgon och har bara latat mig medan Magnus gick upp med Adde, fixade morgonkaffe, lunch och hjälpte Adde att äta mestadels. Själv har jag bara latat och duschat. Jag har det allt bra! Snart ska Adde sova middag och sen ska vi till Magnus ex-svåger med familj. De har en skock ungar så Adde får leka av sig ^^ 
 
Bebis i magen rumlar runt och verkar ha det bra. Har bytt mvc till Varberg, lika bra det så slipper man åka så långt för varje besök. Nästa fredag ska jag dock till mvc i Borås på läkarbesök, foglossningen ger inte med sig. Vi passar väl på att ta med oss så mycket prylar från lägenheten som bilen rymmer också. Prylar överallt nu ju! 
 
Ja, det var väl det, det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback