lite strunt ba

Datum: 2012-06-09 Tid: 15:59:15

Energin ligger på bott och idag är det bara småpill och lite tvätta som gäller. Adrian har en dålig dag och det driver mig till vansinne, men han får vara tjurig. Alla har väl rätt till en sådan dag, antar jag.

Ska försöka få tag i nåt som kallas ork så jag kan packa upp allt sånt jag tagit med mig från Borås. Trots att mycket har slängts och mycket har getts bort så har jag nog tagit med mig för mycket. Brukar bli så. Karln ska få göra sig kvitt med vissa prylar så vi matchar in saker och ting någorlunda fint. Men det får bli ett långtids-projekt.

Nästa vecka blir det troligtvis Ullared med en nyfunnen tjejkompis och Adde stannar hemma med Magnus som har ledig vecka. Kommer bli awesome att komma iväg lite. Dagisplats ska vi ansöka om på måndag också, ungen behöver kompisar! Och mamman behöver lite ledigt :)

Har äntligen avslutat en bok jag inte gillade, men som jag var tvungen att läsa färdigt för att få reda på hur den slutade. "Den orolige mannen" av Henning Mankell, en bok i Wallander-serien. Nu ska jag ta mig an en bok som heter "Smuts", författare kommer jag inte ihåg namnet på. Hoppas på bättre läsning denna gång ^^

Ha överseende med de fula linjerna mellan varje stycke. Personligen klarar jag inte av att läsa en text utan styckeindelning, och eftersom jag inte får till det på bättre sätt än såhär så får det vara så. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback