håhåhåhåjaja

Datum: 2012-06-08 Tid: 15:04:41

Igår skulle Adde till sin mommo, men hon erbjöd sig att komma hit och hjälpa till att rensa och packa om jag hellre ville det, och sova över. Sicken tur att jag tog emot det erbjudandet! Vi höll igång från 17.30 till 24.00 i princip. Och idag har vi hållt på massa också. Jag säger bara barnkläder. Barnkläder i öööverflöd! Kontaktperson Lena har också varit här o hjälpt till :) Så snällt av människor att hjälpa! Nu jäklar stannar vi hos Magnus, jag flyttar inte en enda gång till i mitt liv!!! Magnus tog med sig lite igår, och Pelle kommer o hämtar oss så slänger in lite nu med. O medan jag rensade idag hittade jag nyckeln till förrådet som jag inte hittade igår, så vi knipsa låset dit. Smaaart, eller inte.

Var hos barnmorskan idag med. Allt såg bra ut förutom järnvärdena så nu blire järntabletter. Mer förstoppning med andra ord ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback