sjukskriven o gravidpenning

Datum: 2012-07-05 Tid: 20:55:27

Nu är jag sjukskriven till 2 augusti och därefter griper gravidpenningen in. Nu slipper jag tänka på fler läkarbesök och dylikt. Var även till lägenheten i Borås och plockade lite. Jag säger bara det, sicken skit man samlar på sig! 
 
Och det här med att bo på landet. Det är fint, lugnt och stilla, men... MEN! De senaste tre dagarna har jag plockat 2 fästingar från Adde, som båda satt i blöjområdet. Fy fasiken så vidrigt! Vi tror att en satt i nacken med, men är inte säkra då den var så liten isåfall. Bläsch ändå. 
 
På lördag ska vi på sommarfest med Magnus jobb, det kan bli skoj :) Förutom det så tar vi det bara lugnt ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback