jobbfest o annat

Datum: 2012-07-09 Tid: 20:01:45

Börjar uppdateringen med jobbfesten vi var på. Sicket drag med live-band och grejer! Folk stod på stolarna och sjöng med och dansade :) Jag höll mig dock sittandes. Förvånad blev jag dock när bandet spelade en låt och alla killar ställer sig upp och skriker August, och direkt efter sätter dom sig och tjejerna ställer sig upp o skriker Lotta! Så höll de på så en stund, snabbare o snabbare. Överlag var det en trevlig kväll, men att sitta på plaststolar och träbänkar gjorde att kroppen inte mådde så bra till sist. Maten var awesome och drickat flödade för de som förtärde alkohol, och allt bjöd företaget på. Inte illa pinkat må jag säga. 
 
Förutom fästingar så har vi fått besök av bålgetingar. O de är inte små ska jag få be att tala om. Titta bara, o jämför getingen med handen som håller kannan:
 
Fyfasiken! 
 
Annars så är jag på jakt efter en ny mobil, tror jag hittat en. En Lg Optimus L7. Men vi får se :) Tröttheten är mer påtaglig än någonsin, orkar knappt göra ett skvatt nuförtin. Hoppas verkligen att det går över. 
 
Adde pladdrar på, så roligt att förstå mer och mer vad han säger. Bäddade i ordning i Adde's säng här tidigare, varpå han säger "Neej, sluta!" och stänger in mig i hans rum. Någon som inte vill sova riktigt ännu :P Och så ville han prata med "forfar" (morfar) i telefon, men han var upptagen så han fick prata med Monika (Ica). Finns två till Ica i hans ordförråd, Jessica och Veronica. Finns massa mer han säger men nu är diskmaskinen klar, så nu är det dags för välling för lillherrn så jag kan ta en lugn kväll ^^ Hejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback