folk på gekås är dumma

Datum: 2012-07-03 Tid: 11:50:50

Igår åkte jag och Becca till Gekås (det blev inställt förra gången), och jag fick åka utan barn :D Adde var kvar hemma med karlarna och städade garaget. Blev en del inköpt, mest onödigt, men ändå.
 
Och för att vara ärlig ska jag nog inte vara på Gekås i mitt gravida tillstånd. Folk är ju dumma i huvet! Går jag med min kundvagn och det kommer en  från sidan och våra vägar ska korsas, istället för att snällt ställa sig och vänta så ska personen springa förbi, vilket oftast resulterar i att jag får tvärnita. Ser jag att en person kommer före mig när vi ska korsa varandra så väntar jag, det är väl logiskt? Men nä, vi kanske ska börja så i trafiken också? Iofs är det väl redan så... Idiot-folk! (Det har till och med blivit misshandel för sånt där, det har jag läst i aftonbladet)
 
Och nä. Ja ä int bitter. Jag är hormon-stinn! 
 
När jag kom hem var grillen tänd och jag fick sätta mig vid dukat bord. Trevligt sällskap och god mat var ett bra plåster på såren efter min shopping-tur. 
 
Idag händer inte mö. En sväng in till stan och sen får vi se ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback