bm i varberg idag

Datum: 2012-07-20 Tid: 11:43:27

Jag är sjukt dålig på att uppdatera denna bloggen nu har jag märkt. Jag som varit en flitig bloggare och skrivit min skit nästan dagligen sen 2007. Jaja. Ni är fortfarande några stycken som tittar in då och då o det är ju roligt!
 
Idag ska jag till bm i Varberg för första gången. Hoppas jag får en bra sådan ^^ Men jag brukar inte ha problem med sånt så det ska nog bli väl. Jag är ju en van besökare i vården, tyvärr.
 
Måste ju bara skryta om min son också. Han är så jäklarns duktig! Han hjälper mig att plocka ur diskmaskinen, vet precis vart saker och ting ska vara. Även hänga tvätten hjälper han mig med, skönt att slippa böja mig ner för att ta ut ett klädesplagg för det fixar han! Duka kan han och torka av borden, städa undan efter sig (kan han ju dock bli lite bättre på, haha). Nä, han kan så mkt för att inte ens vara 2,5 år! Min älskade avkomma ;)
 
Annars? Magnus åker till Rättvik vecka 31 om allt går som det var planerat på nån bilgrejjsimojs och då åker jag och Adde till mammi. Ska då passa på att träffa kontaktpersonen och stödfamiljen, och även lite annat folk. 
 
Nepp, packa det sista o sen dra! Ha det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback