sovmorgon

Datum: 2012-01-28 Tid: 23:37:14

Sicken karl jag har! Han hämtade ju mig på jobbet igår och när vi kom hem till mig överraskade han mig med smörgåstårta och blommor! ♥ Sådant är man ju inte direkt van med. Fick en påse rödlökschips också, åååh så goda dom är! Mammi hade varit över och lämnat en köttfärspaj också, jag blir allt bortskämd! Tack mammi! ♥

Adde var i princip grinig från att vi hämtade honom på dagis tills han åkte till stödfamiljen. Ringde till dom lite senare och de berättade att Adde verkade lite arger idag, och det är ju inte likt min lilla grabb! Hoppas han är glad imorgon ^^

Innan jobbet åkte vi till Maxi, köpte lösgodis som de säljer för 2,95 kr/hg. Råkade bli nästan ett kilo för min del, haha! Nu är jag hemma från jobb och ska soooova. Får sovmorgon imorgon då Adde kommer hem kl 11. Sköönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback