så tråkigt ju

Datum: 2012-01-11 Tid: 19:42:52

Nu är jag och Adde hemma i Borås igen. Inte så skoj om jag får säga mitt. Vilket jag ju får ;) Träffat så skojiga människor, haft det lugnt och skönt och ätit spännande mat. Krokodil och känguru bland annat, det ni! Karln kan han! Mysigare människa får man leta efter :)


Yummie!

I fredags lånade syrran min lägenhet med en kompis, och sicka idioter dom är! Haha! När jag klev in i köket idag möttes jag av detta:


De får sitta kvar tills de faller av sig själva ;)

Resten av min sjukskrivning ska jag uträtta massa tråk som behövs fixas, sen ska jag till läkaren och ta nya blodprover. Kanske finns en lösning på min trötthet. På söndag kommer Magnus hit och jag längtar! "Jag stannar inte länge idag" sa han när vi kom hit. Fyra timmar blev det :P Ikväll blir det tidigt i säng. Jag är helt slut som artist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback