hej hopp!

Datum: 2012-01-11 Tid: 12:36:21

Tillbaka från de döda, tänkte jag skriva, men riktigt så är det inte ;) Sen vi spenderade julen hos pappa har vi varit hos Magnus (min karl), och här har vi bannemej haft det gött! Sitter man vid köksfönstret ser man en hage med kor, och på baksidan ser man hästar. Så det är landet vi snackar om! Snart är det dags att återgå till jobb efter en tids sjukskrivning. Fråga inte.

Vi har det bra iallafall, och nu får vi se om det kan bli nån rullning här i bloggen igen. Har inte haft en tanke på att uppdatera... Då njuter man av det som kallas livet ;)
Ser att det inte har fallit alltför mycket i besökarantal under tiden jag vart borta, det tackar jag för! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback