go förmiddag

Datum: 2012-01-27 Tid: 10:37:37

Jääävlar i havet vad jag blev rädd! Loggade in på internetbanken för att se saldot vilket var myyycket lägre än det skulle, med tanke på att jag satte att räkningarna skulle dras på måndag. Men allt har dratts idag, puuh! Hjärtat i halsgropen dära.

Jag intar kaffe, barnet ville ha nenne (välling) och snart ska jag börja röja lite här hemma ^^ Funderar lite på vad man ska kirra för lunch... Det får bli nåt enkelt, typ mannagrynsgröt.

Ikväll när jag slutar jobba 23 så hämtar Magnus mig ♥ Saknar honom! Det här med distans är ingen hit faktiskt. Den karln gör att jag känner mig så trygg, precis vad jag behöver!

Nä, dags att sätta igång innan det är dags att dra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback