deg mellan öronen

Datum: 2012-01-12 Tid: 21:06:12

Idag har jag gjort mig av med en otroligt onödig och tidskrävande syssla. Att vara admin på Borås Loppis. Jag har då aldrig varit med om maken till hur mycket deg vissa har mellan öronen, sicka puckade mail jag har fått! Och sen att det ska bråkas hit och dit om så banala och patetiska saker. Till exempel sålde en tjej en deodorant som hon använt 3-4 ggr och folk började tjoa om bölder och infektioner hit och dit. Fine, det kan hända, men det är väl köparens konsekvens isf? Säljaren blev kallad äcklig och det ena med det andra. Puckofolk ;) Men jag gillar Borås Loppis överlag ändå.

Även haft besök av Ida idag. Köpt 9 barnplagg för en 100ing av henne, Adde kommer bli så snygg när de passar honom! Emelie har även varit här, nu kommer jag inte träffa henne på ett bra tag. Hon flyttar nämligen till Umäää och blir läkare!

Och på tal om läkare. Magnus katt bet mig i foten igår så det blev ett litet sår och det blödde lite. Nu idag så ömmar det i fotryggen och upp i smalbenet. Sjuksyrran på 1177 tyckte jag skulle till jourläkaren ikväll, men ska ändå dit imorgon bitti och ta ytterligare blodprover så jag kollar det då istället. Kanske blir en stelkrampsspruta :)

När jag stod och skar lök till den ugnsbakade falukorven jag gjorde idag började sakna Magnus megamycket! Han använder lök till mycket och lukten påminde mig om honom. Haha, gulligt värre! ♥

Kommentarer
Postat av: Pappa

Stackars grabb, som påminner om en lök. :-)

Datum: 2012-01-13 Tid: 17:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback