älskade ängel

Datum: 2012-01-18 Tid: 20:08:17

Jag är ju ganska dålig på det här med bloggning nu för tiden. Men det är väl så när man är nykär! ;) Varit hos Magnus, sen hemma hos mammi dit även Kimpah med familj kom. Alltid lika skoj att umgås hela familjen ^^ Och Magnus är helt klart godkänd. Trodde iofs inget annat heller.

Jobbat idag, jobbar imorgon, sen åker vi till Magnus igen och stannar till på söndag. Nice! Adde är fortfarande hemma hos mammi och kommer hem imorgon. Ska bli så skönt att bara kunna åka ner till jobbet istället för upp till dagis och sen tillbaka. Göttans!

Idag fyller farfar år, grattis till dig! ♥ Och idag är även 3-årsdagen sen min vän Moa blev mördad. När jag insåg det kom tårarna igen, jäklar i havet vad jag saknar den tjejen. Suttit och läst igenom det jag skrev i bloggen när det nyss hade hänt, sicka starka känslor det väcker. Vila i frid, älskade ängel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback