svamp

Datum: 2012-08-08 Tid: 13:46:55

Igår var vi ute och kollade svamp. Det var en skön promenad och Adde fick springa av sig lite energi. Hittade dock inte så mycket men karln får sig en svampmacka iallafall, jag äter inte svamp. 
 
På kvällen myste vi till det med hemmagjorda räkbaguetter. Det är mums det! Och trots att jag försökte hålla mig ifrån så slank det ner chips också. Skit. Har ju fått nå tjall i hjärnan som säger att "nu när du inte gått upp så mycket under graviditeten så behöver du inte vräka i dig massa skit". Stämmer, men ibland får man ju unna sig ;)
 
Sitter här och är lite förbannad också. Tvättade ett linne härom dan som jag bara älskar. Nu har trycket börjat förstöras och satt sig över hela tröjan i små vita partiklar. Det kvittar väl egentligen men det ser ut som att jag har bakat hejvilt med vetemjöl, eller nåt. Aja, får hoppas de finns kvar på Gekås när vi ska dit och köpa babysaker i nästa vecka. 
 
På tal om baby så är h*n rätt lugn nu i magen. Dock är det inte skönt när bebben trycker mot revbenen. Adde var också en lugn bebis i magen, desto livligare när han kom ut. Kommer ha två vilddjur här sen ;) 
 
Nepp. Dags o vika tvätt. Eller slöa på soffan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback