mys mys mys

Datum: 2012-08-11 Tid: 12:46:25

Igår fixade jag lite bra saker att ha fixat. Tecknade en gravidförsäkring som även täcker fram tills barnet är 6 månader, och så fyllde jag i papper till försäkringskassan. Avslutade även hemförsäkringen för lägenheten i Borås. Varför känns det som att det bara är jag som måste ringa tusen samtal och fylla i massa papper? :/
 
Sen kom även några kompisar över som fick tvillingar för en månad sen. Bebislängtan är stor nu! De var så söta och jag fick snusa och gosa och till o med mata en av dom. Myysigt! Adrian var nyfiken och visste att de var bebisar, men att man skulle vara försiktig och snäll hade han lite svårare att förstå. Visst var han jättesnäll men ett och annat tjuvnyp kom det. Han är i testens period någenog nu! 
 
Och min goa karl hade köpt med sig smörgåstårta och alkoholfritt vin hem ♥ Myskväll på hög nivå! Får återgällda det med god mat tills han kommer från jobbet i eftermiddag, han jobbar långveckan nu, och det är såå tråkigt. Men om allt går som det ska är han hemma 4 veckor efter imorgon. 
 
Nästa vecka ska jag och Veronica till Ikea. Skojskoj! Ska köpa hem maaaaassa ljus och annat mys! Känns som att det blir massa shopping då jag och karln även ska till Gekås och köpa babysaker ju. Karln får betala då ;) 
 
(Detta inlägg genomborrades av ordet "mys")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback