high chaparral

Datum: 2012-08-27 Tid: 10:35:00

I fredags var vi till High Chaparral, det tyckte Adrian var roligt. Titta på ett gammal tåg, massa cowboysare, åka karuseller osv. Karusellerna var nog roligast och jag fick åka med på de flesta. Ingen hit som gravid! Dan efter kändes kroppen överkörd pga allt vandrande, men det var såå värt det. Mysig liten utflykt med familjen :) 
 
Nästa måndag börjar Adrian på dagis. Ska bli roligt, han behöver leka med andra barn. Kommer säkerligen gå galant också då han inte är ett dugg rädd att bli lämnad själv med "okända" människor. Han är lite för översocial och modig på det sättet tycker jag. Han skulle gå med vem som helst som ser snäll ut :/
 
Imorgon fyller jag år. Någon frågade hur gammal jag blev och jag var osäker på om jag blev 27 eller 28. Snacka om koll! Men det spelar ingen roll, det man vet med säkerhet är att man blir äldre ;) 
 
Mina fina cowboys ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback