hajhaj

Datum: 2012-04-11 Tid: 18:36:41

Ont i svank, nacke och axlar. Ljumskarna också men det är inget nytt. Funderar på om det är tidig foglossning (svank och ljumskar) och det vill jag inte ha. Får prata med barnmorskan om det på fredag när jag ska dit.

Fick en kommentar på min undran om vem signaturen "Got.." (ända bortifrån en ö) var. Kort och koncist var det: Gotland. Ja, jo, det kunde jag ju klura ut med lite tvekan dock. Jag undrar om det är Patrik, eller någon helt okänd. Roligt om det skulle vara Patrik, honom har jag inte pratat med på över ett år. Jag saknar Patrik. Oh well, får väl se om kommentarskrivaren ger sig till känna nåt mer.

Annars har jag jobbat idag, och efter det var vi och träffade Lena. Hämtade ut paket och handlade lite. Äntligen har pappa skickat ner min rakhyvel, och även en ljusstake som min farfar har gjort. När jag hittat en bra plats till den ska jag visa bild :)

Imorgon blir det kycklingsallad i matlådan. Gottgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback