underbara svägerskan!

Datum: 2011-10-03 Tid: 21:42:48

Hahaha, i inlägget om mina tankar så skrev jag ju att jag ville ha besök uppifrån. Nu har min svägerska (som kallar sig bästa svägerskan, hon är min enda, haha!) kommenterat inlägget med: Bor vi uppåt ? xD hahaha. . Hahaha! Ja, ni bor uppåt härifrån Borås sett, men nu menade jag min käre fader. Fast ni är alltid välkomna ni med, och det vet ni! En annan smart sak som svägerskan (Mia) vräkt ut sig (skrivet i bloggen 2007-12-27) när vi löste korsord:

Jag: Mårddjur och fiskeredskap???
Mia: Nät!?
Jag: Sex bokstäver...
Mia (bombsäker): Håv!

Underbar tjej som ibland snackar lite snabbare än vad hon tänker. 20 år och 3-barnsmamma!


Kommentarer
Postat av: bästa svägerskan ;)

HAHAHA! , Gullig du är <3 . Köss till dig och Adrian <3

Datum: 2011-10-03 Tid: 21:52:59
http://fyrasnartfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback