tycker du synd om mig nu?

Datum: 2011-10-23 Tid: 18:24:22

Jaha, då ska vi se. I fredags fick jag lite sällskap till Idol! Trevlig kväll blev det! Igår slöade vi bara hela dagen. Likaså idag. Adde är så rolig, för så fort man tillrättavisar honom så börjar han gråta! Men det är inget gråt med tårar, utan bara lätet och så sneglar han på mig ungefär som att han tänker "tycker du synd om mig nu?". Sötunge! Nej, jag tycker inte synd om honom, jag börjar snarare asgarva för att han är så söt ^^ Då börjar han också garva och det han blev tillrättavisad för har han glömt av. Hurra! =)

Adde har en jäklig hosta när han lagt sig. Han hostade igår kväll, men ingenting nu idag. Nu har han lagt sig och ligger och hostar igen. Fy! Gav honom ingen medicin eftersom han inte hostat på dagen. Får ge om han vaknar. Jag väntar på att jag ska hoppa in i duschen, har väntat ett tag nu. Jag är inte snabb inte!

Kommentarer
Postat av: Mommo

haha,,mommos gooos,,vet hur man ska ta mamma,,gött att det inte e riktiga tårar me,,han har kommit in i testa stadiet nu <3

Datum: 2011-10-23 Tid: 20:22:27
http://tusenstjarnor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback