tröööööööööööööött

Datum: 2011-10-04 Tid: 19:49:34

Har släpat ut täcke och kuddar i soffan. Är såå trött! Helt sjukt. Som tur är har jag läkartid den 14onde så ska säga till läkaren att ta alla prover som finns att ta! Har svårt att tro att detta bara är pga höstens ankomst. Har bara varit så här trött en enda period tidigare i mitt liv och det var i början av graviditeten med Adrian, då somnade jag till och med på jobbet en gång. Och jag är 100 på att jag inte är gravid nu, isåfall är det Gud som gjort mig preggo med en ny Jesus. Knappast troligt.

Får se om jag klarar av att vara vaken till 21 då Desperate Housewives börjar. Säsongspremiär ikväll!


Coolt dock om man blev Jesus mamma!

Kommentarer
Postat av: Denise von schrowe

Är du Kim östermarks syster? :P

Datum: 2011-10-05 Tid: 13:13:57
http://denisevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback