träffa kändisar i borås liksom dårå

Datum: 2011-10-24 Tid: 15:44:16

Tidigare skickade Veronika sms och undrade om vi ville följa med ner på stan vid 12, och det ville vi ju. Lite tidigare än vad vi hade tänkt, men det funkade bra ^^ Gick i lite affärer och snackade, lunchade på Donken och så blev vi påhoppade av en radioreporter mitt på Stora Torget. Hon frågade om vi visste vilka de två männen längre fram var, men min syn nådde inte ända dit. Det gjorde som tur var Veronikas, och ännu mera tur så visste hon vilka de var: Stefan och Krister. Fick autografer och den första jag tog till var min systers pappa som tycker dom där gubbarna är görroliga ;)

Nu är vi hemma och det blir slapping på hög nivå resten av dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback