tjoho!

Datum: 2011-10-19 Tid: 23:07:10

Ja, nu blir det ju mycket snack om kort känner jag, eller indirekt iallafall. Rensade ju i garderoben idag och hittade en analog systemkamera som jag hade glömt att jag ägde. La ut bild på fejjan och vips! var min bror Kimpah en kamera rikare men en tusenlapp fattigare (och nu när jag länkat honom kan ni hjälpa mig att skälla på honom för att han uppdaterar så sällan).

Har även barnkläder och skor som ska upp för försäljning på Borås Loppis, en grupp på facebook. Tycker det är roligt sånt! Och gratis annonsering. Super! Snart dags att lägga sig. Adde-bus lär väl vakna ganska tidigt och på förmiddan ska vi träffa en kollega och fika =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback