tiss special

Datum: 2011-10-29 Tid: 19:04:16

Håhåjaja, sicken dag! Besöket av Jessica och Kim var hur roligt som helst! För det första var pizzan jag beställde skiiiiitgod! "Jag vill ha en Vesuvio med banan och bearnaisesås. Och vitlök. Och kyckling!" Till slut var det ingen Vesuvio med banan och bea. Det blev en Tiss special, vilket jag sa åt dom att sätta på menyn! Pizzan var så god så jag beställde en hem också, till middag imorgon. Fy mig, flötis!

Kim och Adrian lekte jättebra ihop, var roligt att se! Kim är 7 år, och Adrian är ju 1,5. Medans de lekte satt jag och Jessica och drack kaffe och tjötade strunt. Inrett lite annorlunda här hemma med, Borås Loppis är livsfarligt. Men fint blir de!

Nu ska jag hoppa in i en dusch! Har fått en kran rakt ner i badkaret! Vet ni vilken lyx det är? Innan hade jag ju bara dusch-slangen att fylla badet med när Adde ska bada. Nu kan jag göra annat under tiden vattnet rinner. Awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback