tanna!

Datum: 2011-10-29 Tid: 14:16:53

Nu är vi hemma igen. Men städade jag något hos mamma? Näää. Fick go mat, sovmorgon och kaffe på sängen istället. Det är min melodi! Vi hade tänkt städa idag, men hann inte med. Uträttade ärenden. Tackar mammi och Moa för igår och idag.

När vi skulle gå till bilen för att åka hem vill inte Adrian komma. Han står stilla vid soffan och säger "tanna" upprepade gånger. Haha, sötnöt! Han hade gärna fått stanna hos mommo, men hon får gäster ikväll. Sen kan hon ju inte lyfta Adde och så pga skadan. En annan gång helt enkelt ^^

Just det. Bilden som togs igår är från när jag och Adde satt på mammas köksgolv och höll henne sällskap medan hon lagade mat. När jag skulle resa mig så gjorde det sååå ont i baken så jag la mig ner på golvet och ropade "aj, aj, aj!". Min son kände nog sympatismärta, för han la sig jämte mig och ropade "aj, aj, aj!" Hahaha!

Vi får också gäster snart. Jessica och hennes son Kim kommer om en stund. Ta en kopp kaffe och sen gå o käka pizza! Mums! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback