på två röda

Datum: 2011-10-23 Tid: 22:34:31

Nu är det bara en vecka kvar av sommartiden. Kanske skulle man ta sig ett sista (och första) dopp i sjön i veckan? Tror jag skiter i det faktiskt, har blitt lite för kallt för det. Och på tal om kallt så längtar jag tills jackan jag köpte på blocket kommer hem! Spännande att se om den passar ;) Men en Everest-jacka för 300 + frakt är inte illa pinkat. Har jag berättat att jag fick 2 jackor av en granne då? Hon är så snäll, Maritha! ♥ Ja, nu ska det bara införskaffas vinterdojjor till mig och Adde så är vi fit for fight mot vintern!

Ska bli skoj att leka ute med Adde i vinter. Köpa en pulka o rejsa runt i! Kanske kan vi använda den för att ta oss till dagis också? Vet dock inte hur Adde funkar på en buss på vanligt säte då han alltid sitter fastspänd i vagnen. Eller har jag för bråttom? Adde är ju 19 månader nu. Tänkte bara att det är otroligt roligt att skjuta på en vagn när de är sååå bra på att ploga gatorna här i stan! Jepp, ironi på en ganska så jättehög nivå.

Ja, men nä. Nu är det väl dags att slänga sig i säng. Skönt att jag nuförtiden somnar på två röda ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback