önskestjärna

Datum: 2011-10-02 Tid: 21:26:49

Well, irritationen eller ilskan, vad man nu vill kalla den, har lagt sig. Så nu kan jag prata/ skriva igen. Som tur är så har jag min underbara lilla knodd och grymma kompisar som gör mig glad.

En annan sak som har fått mig väldigt glad är att jag beställt en önskestjärna! En bekant, Theo, gör önskestjärnor i betong. De är väldigt fina! Hur min kommer se ut får ni se när jag får hem den (hon har till och med hemleverans!), men är ni nyfikna så gå in här och kolla: Thea Form på facebook! Ska även i framtiden bli ägare av ett &-tecken med någon text på, vad har jag inte klurat ut än. + att jag ska komma på något eget motiv jag vill att hon ska försöka formge om det går. Inte nog med hennes lilla hemmagjuteri, så har hon en mysig blogg där hon delar med sig av glimtar ur hennes familjeliv: Theodora. Den tjejen är fenomenal!


(Bild lånad från Thea Form)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback