not so greeejt

Datum: 2011-10-21 Tid: 09:29:42

Febrigt barn. Så roligt! Detta är veckan då jag får in mest pengar. Men vad kunde man förvänta sig? Jag är rätt less kan jag säga. Synd om min lilla plutt som är sjuk så ofta.

Min nya fina planeringstavla fick inte vara hel här hemma i 24 timmar ens. Adde klåfinger når allt. Lite bitter, men sånt händer... Frågat min bror om han vill ha den, om inte så får jag kolla om nån annan vill ha den, annars slänger jag den. Dock är det bara mittenglaset som är sönder, men ändå. Den är sönder. (Äsch. Det var fint även utan glas när man satte i kort, så den får stanna här.)

Funderar på att sätta på musik och aggressions-städa. Finns en del lagrat i systemet som måste ut snart tror jag. Är ni också såna? Lagrar på er irritation/ ilska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback