lyckat möte

Datum: 2011-10-27 Tid: 20:13:30

Sicket härligt möte med den potentiella stödfamiljen (de får heta pf i detta inlägg)! Det enda som inte gick riktigt bra var precis när vi kom dit, Adde började störtgråta! Snacka om att jag blev förvånad, vilket även vår kontaktperson Lena och vår sockontakt Ida blev. Men det gick snabbt över och pf gjorde sitt bästa för att muntra upp honom. Stort + för det, de hade ju lika gärna kunnat backa och bli osäkra.

Vi bjöds på god fika och Adde fick springa och utforska medan vi satt och småpratade. Både mamman, pappan och dottern i familjen varvade mellan att leka med Adde och prata med mig och de andra. Jag hade inga frågor när det gällde dom, för mig är det helhetsintrycket som gäller och jag fick ett jättebra sådant! Frågor får komma sen. Nu ligger bollen hos dom, jag håller tummarna!

Nu ligger Adrian och babblar i sin säng. Blev lite senare i säng för hans del än vad det brukar bli. Jag skulle betala räkningarna nyss men det gick inte att logga in på banken. Är det ett giltligt skäl till att skita i att betala? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback