lite down

Datum: 2011-10-15 Tid: 22:21:40

Varje kväll som min son går och lägger sig så smyger sig den där känslan av att vara sååå uttråkad fram. Varje kväll. Som jag är själv. Och det är i princip varje kväll. Om inte jag har bjudit hem någon. Ingen försöker bjuda in sig själv. Vilket får mig att känna mig väldigt ensam, väldigt ofta. Det är tråkigt. Jag vill inte jaga sällskap.

Jag är lite down ikväll. Och så har jag blivit dum i huvudet av att någon granne, varje kväll, har spelat musik med fet bas. Att kolla på tv med dunk dunk dunk dunk genom tak eller vägg är otroligt irriterande.

Nej. Jag är lite down ikväll så jag går och lägger mig. Och hoppas på en bättre dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback